HUVITAVAT

   
 

Üldiselt peavad veoautod, bussid ja mis iganes suuremad liikurid taluma tunduvalt rängemaid tingimusi kui sõiduautod. Otstarbekam on värvida üks kord ja korralikult, kui teha seda igal kevadel. Rääkimata sellest, et üldmulje kasutatavast tehnikast sõltub paljuski just esmapilgust.

Tehnoloogilisest seisukohast on sõidukit, mida korra on värvitud nö. pehme värviga (ühekoponendiline st. ilma kõvendita universaalvärv), juba tunduvalt raskem ja kallim hiljem korraliku värviga katta.

Kuna tänapäeval kasutatakse masinaehituses järjest rohkem erinevaid materjale (alumiinium, plastik, erinevad galvaniseeritud pinnad jms.), siis tuleb jälgida, et iga materjal ka vastava katte saaks. Meil kasutusel olev tehnoloogia lubab katta praktiliselt kõiki kasutatavaid materjale.

 

   
 
   
 

Pindade puhastamisel kasutame olenevalt pinnast kas käsitsipesu ja lihvimist või vastavalt vajadusele ka liivapritsi, soodapritsi või kõrgsurvepesu vesi+liiv.

Värvide pealekandmiseks kasutame moodsaid madalrõhusüsteemi (HVLP) püstoleid, mis tähendab, et vähem värvi lastakse õhku ja rohkem pinnale, mis omakorda tähendab väiksemat aja- ja värvikulu. Kasutusel on  Kremlini kõrgsurve värviseadmeid nii airmix kui airless. Binks ja Graco kõrgsurve värvimisseadmeid. Värvi eelkuumutit ja teisi abiseadmeid mis tagavad kiire ja kvaliteetse tulemuse kliendile. Samuti saame mõõta jooksvalt pihustatud ja kuivand värvi kihipaksusi taadeldud seadmetega. Vajadusel teeeme aktid ja väljatrükid tulemustest.

 

Lisa kommentaar

Scroll to Top