Üldiselt peavad veoautod, bussid ja mis iganes suuremad liikurid taluma tunduvalt rängemaid tingimusi kui sõiduautod. Otstarbekam on värvida üks kord ja korralikult, kui teha seda igal kevadel. Rääkimata sellest, et üldmulje kasutatavast tehnikast sõltub paljuski just esmapilgust.
Tehnoloogilisest seisukohast on sõidukit, mida korra on värvitud nö. pehme värviga (ühekoponendiline st. ilma kõvendita universaalvärv), juba tunduvalt raskem ja kallim hiljem korraliku värviga katta.
Kuna tänapäeval kasutatakse masinaehituses järjest rohkem erinevaid materjale (alumiinium, plastik, erinevad galvaniseeritud pinnad jms.), siis tuleb jälgida, et iga materjal ka vastava katte saaks. Meil kasutusel olev tehnoloogia lubab katta praktiliselt kõiki kasutatavaid materjale.
|